CHECKED COAT

dezembro 06, 2013Liliana Miguez Garcia


Sunglasses | CHOIES
Knitwear | RULYS
Maternity Jeans | H&M
Bag | MANGO
Coat/Boots | ZARA

Aos anos que eu não vestia uma canadiana! O facto de esta ser em xadrez tornou-a bastante tentadora e as mangas a imitar pele foram a cereja no topo do bolo: "Well done Zara!" O mais engraçado é que eu não comprei este lindo casaco, que já tinha mencionado neste post "ZARA YOU MAKE ME LOVE THE WINTER!" Não...A Zara também não me ofereceu (se bem que eu merecesse :D) foi a minha mãe, que também tem muito bom gosto, que o comprou para ela sem me consultar!!! Claro que já me apoderei dele e agora está no meu closet (mas já recebi o ultimato...).

A long time that I didn't wear a coat like this one! The fact that it has a chess pattern became quite tempting and the faux leather sleeves were the icing on the cake: "Well done Zara!" The funny thing is that I didn't bought this lovely coat, which I had previously mentioned in this post "ZARA YOU MAKE ME LOVE THE WINTER!"  Not ....Zara also hasn't offered me (even though I deserve it :D) was my mother, who also has very good taste, that bought it for her without consulting me! Of course I've took the jacket from my mum and now it's in my closet (but I've already received the ultimatum ...).

Kiss, L

You Might Also Like

6 comentários

  1. O casaco é lindo, e tudo o resto. Ficou um espanto. E essa barriguinha dá um ar maravilhoso :)

    www.tuttifruttibyam.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. lovely coat!!!
    http://theartist-mona.blogspot.com.es/2013/12/snakers-leather-green.html

    ResponderEliminar
  3. the jumper and your glasses look great!!

    With love,
    Cécile

    http://sapetoibien.blogspot.com

    ResponderEliminar

Follow by Email