CLOSETS INSPIRATION

dezembro 22, 2013Liliana Miguez Garcia





Estou a começar a montar o meu closet e estes que encontrei na net são um verdadeiro sonho! Vou tirando ideias aqui e ali e acho que estou no caminho certo. Espreitem no INSTAGRAM o desenvolvimento da montagem do meu closet que está a dar alguma luta! Claro que tenho tido ajuda, eu só vou orientando :).
Encarrego-me de tirar algumas fotos para depois também postar aqui o desenvolvimento e a finalização. Estou super entusiasmada!

I'm starting to build my closet and these ones that I found on the net are a real dream! I'm taking various ideas and I think I'm on the right track.
Peek on INSTAGRAM the development of assembling my closet, which one is giving some fight! Of course I'm having help, my job here is just directing :). 
I take care to take some pictures to post also here the development and finalization. I'm super excited! 

Kiss, L

You Might Also Like

1 comentários

  1. Wow!! I take the one with the dog..lol
    xo
    Carelia.

    "What to wear to the ballet" New post on:
    MySmallWardrobe.com

    ResponderEliminar

Follow by Email