BOHEMIAN GIRL

abril 16, 2015Liliana Miguez Garcia


Estamos na primavera, o verão está ao virar da esquina e nada como usar um vestido com um estilo boho, giro e confortável. Eu realmente adoro este tipo de vestidos, fazem-me sentir mais feminina e romântica.

Os vestidos compridos são os meus favoritos (Gipsy), e eu acho que resultou muito bem a combinação das cores azul-marinho e castanho, não acham?! Este look leva-me ao Verão, festivais, Coachella, anos 70. Neste outfit de inspiração étnica, destaco também as minhas novas sandálias. Elas são perfeitas e muito confortáveis. Não as vou largar este Verão. 
Devem ter reparado que fiz umas ondas no meu cabelo, esta é uma grande tendência este ano. É um dos meus estilos de cabelo favorito! A maquilhagem é da Benefit. 
Espero que gostem do look e obrigada por visitarem o blog.


Spring time is here and summertime is just around the corner and there is nothing better than wearing a comfy and stylish boho maxi dress. I really love this kind of dresses, they make me feel romantic and feminine! 

Long dresses, are my favorite (Gipsy), and I think the combination of blue and brown results very well, don’t you think?! This look takes me to summer, festivals, Coachella, 70’s. In this ethnic-inspired outfit I also emphasize my new sandals. They are perfect and so comfortable, I don’t let it this summer. 
About my hair, I made some waves, which is a big trend this year. One of my favorite hairstyles is natural, beach looking waves. The make-up I use in this look is from Benefit. 
Hope you enjoy the look and thanks for visit my blog.




Dress/Vestido | Zara
Bag/Mala | Stradivarius
Sandals/Sandálias | Mango
Jacket/Casaco | Mango (muito antigo/old)


Kiss, L

You Might Also Like

11 comentários

  1. Que look mais lindo! Estou apaixonada <3
    www.paulanagy.com

    ResponderEliminar
  2. I really like this kind of dresses too! It suits you so well, wow!
    Beautiful photos!

    XO Imke // www.pastellics.com

    ResponderEliminar
  3. Look super elegante e lindíssimo!

    http://ecleticaandchic.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  4. nice :) happy monday :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  5. Que vestido lindo! Adoro!
    Beijinho

    www.theblackblush.blogspot.pt

    ResponderEliminar

Follow by Email